Tanulmányok, előadások

„Hiszek abban, hogy ha bármilyen területen sikeres akarok lenni, ahhoz az kell, hogy mestere legyek ennek a területnek.”
E. L. James

Tanulmányok

      • Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. megbízásából a betelepült cégek körében végzett MÉDIAKUTATÁS eredményének összefoglalója.
      • Lambda Systeme Kft. megbízásából az építőipari vállalkozások körében végzett piackutatás eredményeiből készített kivonat.
      • DIADÉM Rendezvényiroda megbízásából készített kérdőíves felmérésünk eredményének összegzése az Észak-Dunántúli régióban működő középvállalkozások rendezvényszervezési szokásairól.
      • A győri regionális televízió, a REVITA Televízió megbízásából végzett reprezentatív közönségkutatás eredményének rövidített kivonata.
      • KKV szektorban végzett piackutatás eredményének összegzése, melyet Tomán József, – vállalkozásvezető.hu – megbízásából végeztünk el.
      • Összegzés a magyarországi konferencia, szakmai kiállítás és vásárok szervezői, kivitelezői körében végzett kutatásunk eredményéről.

Előadások, prezentációk

 

      • EVOLUTION 2017 konferencián arról beszéltem, hogy az ügyfél megtartásához pozitív ügyfélélményre van szükség, de ehhez nem elegendő a szuper technika vagy a „csillogás”. Szükség van olyan szubjektív elemekre is, mint udvariasság, kedvesség, figyelem, szolgálatkészség. A vevők-ügyfelek a lojalitásukkal fizetik meg az „emberi” bánásmódot. De, akár egyetlen negatív élmény hatására az ügyfél képes világgá kürtölni csalódását cégnévvel, címmel, egyetlen posztban, pillanatok alatt – mert ennek is, avagy Mindennek ára van! 
      • III. DivatMarketing Konferencián – 2014. október 8. – MÁRKA-MOTIVÁCIÓ-(E)MARKETING megtartott előadásom kapcsán foglalkoztam a dolgozói márkaképviselet jelentőségével, az ügyfél- és dolgozói elégedettség jelentőségével, illetve beszéltem a képzés, tréning, motiváció szükségességéről, és a kiválasztásról, mint a megelőzés módszeréről.  Ezért is adtam a „Dolgozói márkaképviselet – avagy hol/hogy terem „az elkötelezett munkatárs”?” címet az előadásomnak.
      • A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Marketing és Menedzsment tanszékén egyetemi docens, Konczosné dr. PhD Szombathelyi Márta meghívására tartottam előadást a Marketing Master képzésben résztvevő hallgatók számára, a Telemarketing és a PR kapcsolatáról.
      • Az egészségügyben a nem reklámozható termékek promotálásához készített komplex direkt marketing kampányról megtartott előadás anyaga a ,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” XV. Országos Konferencián.
      • Marketing szakmai előadás a direkt marketing és ezen belül a telemarketing, mint összekötő, „híd” szerepéről az online és az offline marketing kommunikációs eszközök között.
      • „Asszertív kommunikáció álláskeresőknek” „Munka GYES után” a Szülőnavigátor által szervezett konferencián megtartott előadás anyaga az asszertív kommunikáció alkalmazásáról írásban, személyesen az aktív álláskeresés során.  Álláskeresőknek útmutatás az önéletrajz, motivációs levél megírásához, az állásinterjún való kommunikációs helyzetekhez.

Bemutatkozunk

Alitera Magazin

Általában évszakonként járunk körbe egy-egy aktuális ügyfélszolgálattal, vevőkapcsolatokkal foglalkozó témát. A cikkekhez kapcsolódó fejlesztő, nyilvános képzéseinkkel is módszereket, tippeket adunk, elsősorban az ügyfélkapcsolataira támaszkodó kis- és középvállalkozások számára.

    Adatkezelési tájékoztató

    Kockázat nélküli próbát tehet: Egy klikkel bármikor leiratkozhat, bár reméljük inkább olvasónk marad. Az adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.

    Alitera YouTube csatorna

    Cégadatok

    A honlap tulajdonosa:

    ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft.

    Telefon: +36 1 294 4205
    Fax: +36 1 445 1534
    Email: iroda@alitera.hu

    a többi hivatalos cégadat…