Cikkek, sajtó visszhangok

Az életben az ember elkötelezi magát, és ezzel saját portréját rajzolja.
Jean-Paul Sartre

A minőségi ügyfélkapcsolatért nagyon sokat kell dolgozni. A szolgáltatások láthatatlanságának kézzel foghatóvá tétele tárgyiasult, technikai bűvkörben lévő világunkban komoly kihívás a vállalatok számára. Az ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolati kommunikáció jelenlétét, minőségét abból tudjuk leginkább megérezni, hogy elvárásainkhoz képest elégedettek vagyunk-e vagy sem egy termék vásárlása, vagy egy szolgáltatás igénybevétele során.

Számunkra kiemelten fontos, hogy a minőségi ügyfélkapcsolatok jelentőségéről hírt adhassunk, az pedig különösen nagy öröm a számunkra, ha tevékenységünket több, különféle média is fontosnak tartja.

További szakmai információkat, érdekességeket Ügyfélkapcsolati Hírmagazinunkban is olvashat, amely negyedévente jelenik meg. Regisztráljon bátran, legyen az olvasónk!

Kellemes és hasznos böngészést kívánunk!
(A cikkek megnyitásához kattintson a linkekre!)

A Média Kábel Műhold kábeltelevíziós szaklappal együttműködésünk eredményeképpen a minőségi ügyfélszolgálatról több szakmai cikkünk is megjelent.

  • A győri kamara tagjaként a PLATO 4 csoportban is aktív szerepet vállaltunk, Kommunikációs kihelyezett tréninget tartottunk „Tárgyalástechnika, konfliktuskezelés, időgazdálkodás, stresszkezelés” témakörben Agárdon.

Portré: Egy aktív Platós cég – (Kisalföldi Gazdaság – 2014.03)/pdf

  • Divatmarketing szaklapban jelent meg egy interjú velünk, melyben a hazai viszonylatban másfél milliós korosztály divathoz való viszonyáról beszéltünk a divatiparban dolgozók, marketing és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó szakértők társaságában.

DIVAT – 45 feletti nők, a másfélmilliós korosztály (Divatmarketing 2012/december)/pdf

  • Ismét előtérbe került a Health and Beauty Business Media Kft. kezdeményezésére a vállalatok kiállításokon, vásárokon való jelenlétének fontossága.

Cikk a céges kommunikációról a Health and Beauty magazinjaiban- (Haj és Stílus, Nailpro 2012/2)/pdf

  • Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. Médiakutatással bízott meg bennünket egy rendezvény utáni elégedettségi méréssel egybekötve. A kutatásról és néhány fontos eleméről beszámolt a Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. a Park Press magazin aktuális számában.

A Győri Ipari Park média-kutatás összegzése (ParkPress 2011.09)/pdf

  • A győri kamara tagjaként a kamara magazinjában – Kisalföldi Gazdaság – a vállalkozások vezetői számára szóltunk a minőségi ügyfélkapcsolatok fejlesztésének lehetőségeiről.

Ügyfélszerzés és megtartás fortélyai (Kisalfölfdi Gazdság 2011.09)/pdf

  • Diadém Rendezvényiroda 2005. óta működő győri székhelyű cég, teljes körű rendezvényszervezésével foglalkoznak. Megbízásukra piackutatást végeztünk Észak-Dunántúl öt megyéjében, az 50 fő fölötti létszámot foglalkoztató cégek körében. A kutatásunk összegzése megjelent a MaReSz hírlevelében, és más hírportálokon is.

Észak dunántúli középvállalatok rendezvényeiről  – MaResz Hírlevél (2010.06)/pdf

Kutatásunk a Munkakadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége híreiben-(2010,12) /web

  • Marketing szakmai csoport meghívására érkeztünk Dunaújvárosba, ahol a telefonos ügyfélkapcsolatok minőségéről, a technikai és a humán erőforrás fejlesztési lehetőségekről beszéltünk.

Marketing Klub – Dunaújváros (2010.04) /pdf

  • telefonos ügyfélkapcsolatokról indult útjára egy sorozat „Az Üzlettárs” magazinban, a témában írt további cikkeket közzétettük a blogunkon.

Telemarketing az alapoktól – Az Üzlettárs (2010.03) /pdf

  • Saját finanszírozású piackutatást végeztünk Magyarországon a rendezvényszervezők, és rendezvényhelyszínt biztosítók körében 2009-ben. A kutatás során 248 vállalkozást kérdeztünk meg, a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezõk Szövetsége) és az akkor még létező MKVSZ (Magyarországi Kiállítás- és Vásárszervezők Szövetsége) szakmai támogatásával.

A kutatás eredményének összegzése többek között az alábbi két sajtóanyagban is megjelent:

Bemutatkozunk

Alitera Magazin

Általában évszakonként járunk körbe egy-egy aktuális ügyfélszolgálattal, vevőkapcsolatokkal foglalkozó témát. A cikkekhez kapcsolódó fejlesztő, nyilvános képzéseinkkel is módszereket, tippeket adunk, elsősorban az ügyfélkapcsolataira támaszkodó kis- és középvállalkozások számára.

    Adatkezelési tájékoztató

    Kockázat nélküli próbát tehet: Egy klikkel bármikor leiratkozhat, bár reméljük inkább olvasónk marad. Az adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.

    Alitera YouTube csatorna

    Cégadatok

    A honlap tulajdonosa:

    ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft.

    Telefon: +36 1 294 4205
    Fax: +36 1 445 1534
    Email: iroda@alitera.hu

    a többi hivatalos cégadat…