ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam
"Ha magasabb szintre akarjuk emelni életünket, késznek kell lennünk rá, hogy elengedjük egyik-másik régi gondolkodási sémánkat, és újakat fogadjunk el helyettük."
T. Harv Eker
ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam
Ügyfelek (vevők) kiszolgálásával foglalkozó munkatársak, vezetők részére
(4-6 órában, 6 fő/csoport)
Az ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam elméleti része kb. 70% és a gyakorlati kb. 30%, amelynek során konkrét problémákat dolgozunk fel a résztvevők aktív közreműködésére alapozva.
A tematika egy vázlat, amelynek minden pontját érintjük a tanfolyamon. Az elmélet és a gyakorlat vegyesen követi egymást, hogy érdekes, változatos és természetesen hasznos is legyen a tanfolyam.
Az ALITERA ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam tematikája
Ügyfélgondozás
- A személyközi kapcsolatok főbb jellemzői
-
A kommunikáció szerepe az ügyfélgondozásban
-
Ügyfél-elégedettség
Ügyfélszolgálati ismeretek dióhéjban
-
Az ügyfélkezelés folyamata és sajátosságai a különböző csatornákon
-
A külső és belső ügyfelek bánásmódjának eltérő sajátosságai
-
A személyes ügyfélszolgálat főbb jellemzői
-
A telefonos ügyfélszolgálat sajátosságai, a Call Center technológia alkalmazása
Ügyfélkapcsolati kommunikáció főbb sajátosságai
- A személyes ügyfélkiszolgálás főbb kritériumai
- A verbális és a nem verbális kommunikáció jellemzői
-
Az írásbeli kommunikáció sajátosságai (Email, Chat, SMS)
-
A telefonos kommunikáció sajátosságai
-
A beszélgetés aktív vezetése
-
Szituáció- és elutasítás kezelés
-
-
A kérdezéstechnika tudatos alkalmazása
-
Az aktív hallgatás szerepe
-
A reklamáció, panasz kezelésének főbb szabályai
Az ügyintéző is ember
-
A személyiség szerepe az ügyfélszolgálati munkában
-
Az „én-védelem” helyes alkalmazása
-
Stressztűrés, feszültségek levezetése
Az ügyfélszolgálat vezetése, szervezése
-
Hatékony vezetési módszerek
- Munkaszervezés
- Kiválasztás és képzés
-
Motiváció
-
Minőségbiztosítás
-
Statisztika
- Költségek
Minőségi ügyfélkapcsolat másképp
-
Kiválasztás
-
Ügyfélkezelési kommunikáció fejlesztés
-
Ügyfélszolgálati szakmai képzés
-
Belső képzők fejlesztése
Nagyobb létszámú, vállalati ügyfél-vevőszolgálati csoportok számára, igény szerint egyedi tematikájú képzést is tartunk, egyéb helyszíneken is (pl. a vállalat telephelyén, székhelyén).
Ajánljuk szíves figyelmébe tréning és coaching soft képességeket fejlesztő módszereinket is!
Minden kérdésére, kérésére örömmel válaszolunk, keressen bizalommal bennünket,
írjon nekünk a Kapcsolati oldalon!