„Nem a kapcsolattal érjük el a jó eredményt, hanem az eredmények alapozzák meg a jó kapcsolatot." Luca di Montezemolo
Minden cég, vállalkozás más és más, így az igénybevett szolgáltatásaink is mindenkor ennek megfelelően igazodnak. Amiben azonban az általunk elvégzett munka minden cégnél, vállalkozásnál azonos: az a minősége.
Fontos számunkra, hogy megbízóink céljaival azonosuljunk, ezért nagy hangsúlyt fektetünk az előkészítésre, igyekszünk minél jobban megismerni partnereink tevékenységét. Ezért mindig együtt alakítjuk ki partneri együttműködés keretében a legkedvezőbb megoldást azokra a problémákra vagy feladatokra, amelyekben segítségére leszünk partnereinknek.
Nehéz árat szabni a lelkesedésünknek, a személyes szimpátiának, az elkötelezettségnek, szakmai igényességünknek, és a munka szeretetének. Éppen ezért elszámolásunk mindenkor tisztán követhető, munkavégzésünk minőségéért garanciát vállalunk, ezért sem dolgozunk sikerdíjért, jutalékért.
Minden esetben a személyesen megismert körülmények, elvárások alapján készítjük el az ajánlatunkat, amely részletesen tartalmazza a probléma megoldására vagy fejlesztésre ajánlott módszertanunkat.
ALITERA megoldások
Az „aliter” latin eredetű szó, a jelentése másképpen, – így a nevünkben is vállalt hitvallásunknak megfelelően –, létrehoztuk Ügyfélkapcsolati Fejlesztő Központunkat és kidolgoztuk a vállalati ügyfélkapcsolatok teljes folyamatának támogatására fejlesztési programunkat.
Ügyfélkapcsolatok fejlesztése
-
Ügyfélkapcsolati szakmai ismeretek, képességek, készségek fejlesztése tréning és coaching módszerrel: ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati szakmai és kommunikáció, panasz- és reklamációkezelés, asszertív konfliktuskezelés, ügyfél-orientáció, valamint egyéb, a vállalat igényeinek megfelelően kialakított fejlesztő programok, képzések, előadások
-
Munkatársak kiválasztása tesztekkel: dinamikus kiválasztás a KKV számára, a teljes folyamat átlátható, kilépési pontokkal.
-
Minőségbiztosítás telefonos ügyfélszolgálatok számára: beszélgetések visszahallgatása, értékelése, motivációs tréning, képzési terv készítése és a tréning, képzés biztosítása.
Ügyfélkapcsolati felmérés, (audit), tanácsadás
-
Tanácsadásunk során a megbízó vállalat ügyfélkiszolgálás minőségi követelményeinek elérése érdekében az ügyfélkapcsolat hatékonyságát befolyásoló/akadályozó technikai és humán erőforrás problémákat feltárjuk, és a feltárt problémák megoldásához gyakorlati javaslatokat teszünk, adott esetben a gyakorlati megoldás kivitelezésében is részt veszünk. (Pl. tréning, coaching, képzés, piackutatás, elégedettségi mérés, stb.)
-
A felmérés (audit) keretén belül a vállalat aktuális ügyfélkapcsolati szintjéről készítünk állapotfelmérést az aktuálisan használt marketingkommunikációs és ügyfélkapcsolati csatornák, folyamatok, a humán erőforrás és a vevőszerzési koncepció mentén.
-
Az aktuális ügyfélkapcsolat-kiszolgálás hatékonyságáról készített átfogó elemzésünkben, az erősségek megtartása mellett a fejlesztésre konkrét cselekvési is tervet készítünk, akár megvalósítási tervvel együtt.
Támogatás Call Centerrel
-
Speciális támogatás
-
Call Center munkaállomások biztosítása oktatáshoz, gyakorláshoz, szakmai mentorálással
-
Menedzselt Call Center háttértámogatás biztosítása, komplex szolgáltatással
-
Scriptírás betanítással
-
Szakmai tanácsadás, mentorálás, felügyelet
-
Kampányok
-
Ügyfélkör megtartás: ügyfélszolgálati képzés, minőségbiztosítás, elégedettségi mérés
-
Ügyfélkör bővítés, marketing kampányok támogatása, hatékonyságának növelése: piackutatás, különféle komplex direkt marketing kampányok.
Büszkék vagyunk az általunk elvégzett munkára, és minden sikeresen elvégzett megbízásunk növeli sikeres barátaink, jó ismerőseink körét.
Tekintse meg referenciáinkat a Támogatott kapcsolataink oldalon.
Számunkra a végső cél nem csak az együttműködés elnyerése, hanem a kölcsönös megelégedés, és a siker közös öröme, mert a hosszútávú kapcsolatainkat mi ezekre az értékekre építjük.
Kérdezzen tőlünk bátra, írjon nekünk a Kapcsolati oldalunkon!
Addig is, amíg megfogalmazza kérdéseit, tekintse át rövid bemutatkozónkat (PDF), amelyet ide kattintva letölthet azonnal.
|