csik1

ALITERA – ügyfélkapcsolat fejlesztése - tréning, coaching, képzés, kiválasztás, tanácsadás, Call Center HR fejlesztés

 

ALITERA Ügyfélkapcsolat Fejlesztés

tréning, coaching, képzés, kiválasztás, tanácsadás, call center HR fejlesztés

FONTOS közlemény: ONLINE konzultációra, coachingra, képzésre is rendelkezésre állunk!

Minden vállalkozás folyamatosan, interaktívan kapcsolatban áll tágabb és közvetlen környezetével, és nyílván minél tudatosabb ez az interakció, annál sikeresebb.

Kétségtelen tény, hogy ma már a technológia komoly segítséget nyújt ahhoz, hogy a környezetből érkező hatásokat gyorsan és hatékonyan dolgozza fel egy vállalat, és ahhoz is, hogy ezeket az adatokat a megfelelő szakemberek értelmezzék, és így a szükséges válaszreakciókat előkészíthetik, és végül meg is tegyék a szükséges lépéseket. Azonban ahhoz, hogy a vezetés a vállalat tevékenységével hatékonyan reagáljon egy aktuális helyzetre, a dolgozók ezt a helyzethez igazodó módon értelmezzék, elkötelezetten megvalósítsák, ma sem elég „csak” a technikai segítség, a marketing, az értékesítés, a jó akarat, a küldetéstudat, a szakma szeretete, netán a jó társaság és még sok egyéb „apróság”.

A vállalat ügyfélköre is folyamatosan és érzékenyen reagál a vállalat tevékenységére, és az elvárásaihoz képest tapasztaltakról a „pénztárcájuk nyitásával" vagy "csukásával" adják meg értékelésüket.

Az ügyfelek még ma is viszonylag ritkán emelnek szót, ha valami nem az elvárásaik szerint történik, azonban az elpártolás szinte biztosan bekövetkezik, de ezt nyílván nem érdemes megvárni. Nagyon könnyű elképzelni – hiszen mindannyian valahol vevők, ügyfelek, vásárlók is vagyunk –, hogy egy adott szolgáltatóval, kereskedővel szemben mi lehet az alapvető elvárása egy ügyfélnek, és ebben benne van az is, hogy ezt hogyan, milyen módon és kitől szeretné megkapni a potenciális, vagy akár a meglévő ügyfél, vevő.

Ezzel el is érkeztünk az ügyfélkapcsolatok terén (is) kulcsfontosságú tényezőkhöz. Az ügyfélkapcsolatok esetében nem a vállalatról beszélünk „általában” és főleg „személytelenül”, hanem a (vállalat) munkatársának és a vevőnek/ügyfélnek a kapcsolatáról és interakciójukról.

A munkatárs és ügyfél a két főszereplő, hiszen a közöttük zajló események hatnak a vállalat külső és belső kapcsolataira, kommunikációjára, azaz a vállalat teljes ügyfélkapcsolatára. Az ügyfél, vevő többféle csatornán léphet kapcsolatba a vállalattal – ma a technika sok lehetőséget kínál –, azonban mindegyik kapcsolati csatorna két „végén” egy-egy ember van.  

Az adott cég munkatársa, akár online válaszol, akár telefonon beszél az ügyfelekkel, akár személyesen fogadja a vevőket, az lesz a döntő jelentőségű a "találkozás" élményében, hogy hogyan és mit mond, tesz, és azt hogyan kommunikálja az ügyfelek felé.

A szaktudás a megoldáshoz kell, a lehető legjobb megoldás megtaláláshoz, de hogy addig el lehessen jutni, szükség van a munkatárs és az ügyfél együttműködésére, méghozzá a konszenzuson alapuló együttműködő kommunikációra! Csakis így érhető el, hogy az ügyfelek lojalitása megerősödjön, hogy a még csak érdeklődő, potenciális vevőből, valóban vásárló vevő legyen, vagy a panaszos ügyfél „megmaradjon”.

Ahhoz, hogy elkötelezetté tegyük vevőinket, ügyfeleinket, nem elég jól tenni a dolgunkat, hanem folyamatosan jobbat kell nyújtanunk önmagunknál!

Érthető tehát, hogy az ügyfél és a munkatárs kapcsolatában mutatkozik meg a legnagyobb jelentősége az ügyfélkapcsolat minőségének, ami azonban így egy meglehetősen nehezen értelmezhető fogalom, jóllehet sejtésünk van a tartalmával kapcsolatban.

Miből áll az ügyfélkapcsolat minősége?

A teljesség igénye nélkül, néhány különösen fontosnak tartott érték:

  • Az ügyfélközpontú vállalati gondolkodás
  • A dolgozói márkaképviselet
  • Hatékony, korszerű ügyfélkapcsolati kommunikációból és folyamatok
  • A dolgozók szakmai és kommunikációs, ügyfélkezelési szakértelme
  • A vállalati csapatmunka
  • A folyamatos vállalati szintű tanulás, fejlődés

ALITERA Ügyfélkapcsolati Fejlesztő Központ

Az „aliter” latin eredetű szó, a jelentése másképpen, így a nevünkben is vállalt hitvallásunknak megfelelően kidolgoztuk - a vállalati ügyfélkapcsolatok teljes folyamatának támogatására, a minőségi ügyfélkapcsolatok érdekében -, három fő terület fejlesztésének programját.

Hisszük és valljuk, hogy „Nem a kapcsolattal érjük el a  jó eredményt, hanem az eredmények alapozzák meg a jó kapcsolatot." (Luca di Montezemolo)

FONTOS közlemény: online konzultációra,
képzésre, fejlesztésre is rendelkezésre állunk!
 

Keressen bizalommal bennünket, olvassa honlapunkat, blogunkat, írjon nekünk a Kapcsolati oldalon 

Tréning, coaching

Ügyfélkapcsolat fejlesztés másképp - tréning, coaching

A minőségi ügyfélkapcsolatok működtetéséhez az ügyfélkezelés, kommunikáció terén is kiválóan képzett, megfelelően motivált és együttműködő munkatársakra van szükség. Az employee branding (munkatársi márkaképviselet), rendkívül fontos a vállalatok számára, hiszen a munkatársaknak tisztában kell lenniük, és egyúttal képviselniük kell mindazt, amivel több, jobb, másabb, az a cég ahol dolgozik.

A lojális munkatársi csapat kialakításához a vezetői készségek fejlesztésére is szükség van, hiszen nem elég a célokat kitűzni, azokat együttesen végre is kell hajtani.

Akkor lesz sikeres egy vállalat, ha a munkatársai is elégedettek, ezért a különféle kommunikációs és ügyfélkezelési képességek fejlesztéséhez, az ügyfélkapcsolatok erősítéséhez az ALITERA rendszerszemléletű fejlesztő tréning és coaching programja megfelelő alapot és támogatást nyújt.

További információkért tekintse meg tematikus oldalainkat is!

Kiválasztás

Munkatárs kiválasztás tesztekkel

Munkatársak kiválasztása klasszikus módon: önéletrajz elemzéssel, telefonos és személyes interjúkkal,  tesztekkel, középvezető szintig. Elsősorban közvetlenül az ügyfelekkel kapcsolatba kerülő munkatársak és csoport-  és középvezetők kiválasztása a célterületünk.

Kifejezetten a hazai KKV szektor számára dolgoztuk ki, a Dinamikus kiálasztási eljárásunkat. Programunk dinamikusságát  a kiválasztási folyamat elemeire bontása és a kilépési pontok biztosítják. Ezáltal a teljes kiválasztási folyamatban külső szaktanácsadóként az együttműködésünk olyan szinten valósulhat meg, amilyen szinten az adott vállalat számára az a leghatékonyabb.

További információkért tekintse meg tematikus oldalainkat is!

Tanácsadás

A cég aktuális ügyfélkapcsolati szintjét feltárjuk a kapcsolati csatornák, a folyamatok, a technikai felszereltség, a humán erőforrás és a vevőszerzési koncepciója mentén.

Az ügyfélkapcsolati audit, tanácsadás keretén belül a titkos vásárló programmal (mystery shopping-próbavásárlás), és vevői elégedettségi méréssel az ügyfelek elvárásait és elégedettségi szintjét is felmérjük.

Az összefoglaló jelentés mellé cselekvési tervet is készítünk, és a további együttműködés során a megvalósításban is aktívan közreműködünk.

További információkért tekintse meg tematikus oldalainkat is!

Call Center HR fejlesztés

Call Center HR fejlesztés

A Call Center technológiát több mint 20 éve ismerjük, végig követtük és követjük a fejlődését, amely mára már Contact Centerré alakult át, és ezáltal a vállalatok ügyfélkezelésében stratégiai fontosságúvá vált.  Ugyanakkor, az. hogy az ügyfélszolgálat egyfajta tudásközpont is, az nem ennyire egyértelmű a vállalatok vezetői körében - sajnos még ma sem.

Ezért elkötelezetten dolgozunk a minőségi ügyfélkapcsolatok fejlesztése érdekében speciális támogatásainkkal  (pl. tanácsadás, minőségbiztosítás) és az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak és vezetőik képességeinek, készségeinek fejlesztése érdekében szakmai és kommunikációs képzéseinkkel, tréningekkel.

 További információkért tekintse meg tematikus oldalainkat is!