"Ha magasabb szintre akarjuk emelni életünket, késznek kell lennünk rá, hogy elengedjük egyik-másik régi gondolkodási sémánkat, és újakat fogadjunk el helyettük." T. Harv Eker
ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam Ügyfelek (vevők) kiszolgálásával foglalkozó munkatársak, vezetők részére (4-6 órában, 6 fő/csoport)
Az ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam elméleti része kb. 70% és a gyakorlati kb. 30%, amelynek során konkrét problémákat dolgozunk fel a résztvevők aktív közreműködésére alapozva.
A tematika egy vázlat, amelynek minden pontját érintjük a tanfolyamon. Az elmélet és a gyakorlat vegyesen követi egymást, hogy érdekes, változatos és természetesen hasznos is legyen a tanfolyam.
Az ALITERA ÜgyfélKapcsolati Tanfolyam tematikája
Ügyfélgondozás
Ügyfélszolgálati ismeretek dióhéjban
-
Az ügyfélkezelés folyamata és sajátosságai a különböző csatornákon
-
A külső és belső ügyfelek bánásmódjának eltérő sajátosságai
-
A személyes ügyfélszolgálat főbb jellemzői
-
A telefonos ügyfélszolgálat sajátosságai, a Call Center technológia alkalmazása
Ügyfélkapcsolati kommunikáció főbb sajátosságai
- A személyes ügyfélkiszolgálás főbb kritériumai
-
A kérdezéstechnika tudatos alkalmazása
-
Az aktív hallgatás szerepe
-
A reklamáció, panasz kezelésének főbb szabályai
Az ügyintéző is ember
-
A személyiség szerepe az ügyfélszolgálati munkában
-
Az „én-védelem” helyes alkalmazása
-
Stressztűrés, feszültségek levezetése
Az ügyfélszolgálat vezetése, szervezése
Minőségi ügyfélkapcsolat másképp
Nagyobb létszámú, vállalati ügyfél-vevőszolgálati csoportok számára, igény szerint egyedi tematikájú képzést is tartunk, egyéb helyszíneken is (pl. a vállalat telephelyén, székhelyén).
Ajánljuk szíves figyelmébe tréning és coaching soft képességeket fejlesztő módszereinket is!
Minden kérdésére, kérésére örömmel válaszolunk, keressen bizalommal bennünket, írjon nekünk a Kapcsolati oldalon!

|