csik1

Tanulmányok, előadások

„Hiszek abban, hogy ha bármilyen területen sikeres akarok lenni, ahhoz az kell, hogy mestere legyek ennek a területnek.”
E. L. James

 

Tanulmányok

      • A Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. megbízásából a betelepült cégek körében végzett MÉDIAKUTATÁS eredményének összefoglalója.
         
      • A Lambda Systeme Kft. megbízásából az építőipari vállalkozások körében végzett piackutatás eredményeiből készített kivonat.
         
      • A DIADÉM Rendezvényiroda megbízásából készített kérdőíves felmérésünk eredményének összegzése az Észak-Dunántúli régióban működő középvállalkozások rendezvényszervezési szokásairól.
         
      • A győri regionális televízió, a REVITA Televízió megbízásából végzett reprezentatív közönségkutatás eredményének rövidített kivonata.
         
      • KKV szektorban végzett piackutatás eredményének összegzése, melyet Tomán József, - vállalkozásvezető.hu - megbízásából végeztünk el.
         
      • Összegzés a magyarországi konferencia, szakmai kiállítás és vásárok szervezői, kivitelezői körében végzett kutatásunk eredményéről.

 

Előadások, prezentációk

      • EVOLUTION 2017 konferencián arról beszéltem, hogy az ügyfél megtartásához pozitív ügyfélélményre van szükség, de ehhez nem elegendő a szuper technika vagy a „csillogás”. Szükség van olyan szubjektív elemekre is, mint udvariasság, kedvesség, figyelem, szolgálatkészség. A vevők-ügyfelek a lojalitásukkal fizetik meg az „emberi” bánásmódot. De, akár egyetlen negatív élmény hatására az ügyfél képes világgá kürtölni csalódását cégnévvel, címmel, egyetlen posztban, pillanatok alatt – mert ennek is, avagy Mindennek ára van! 

      • A III. DivatMarketing Konferencián - 2014. október 8. - MÁRKA-MOTIVÁCIÓ-(E)MARKETING megtartott előadásom kapcsán foglalkoztam a dolgozói márkaképviselet jelentőségével, az ügyfél- és dolgozói elégedettség jelentőségével, illetve beszéltem a képzés, tréning, motiváció szükségességéről, és a kiválasztásról, mint a megelőzés módszeréről.  Ezért is adtam a "Dolgozói márkaképviselet – avagy hol/hogy terem „az elkötelezett munkatárs”?" címet az előadásomnak.
         
      • A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Marketing és Menedzsment tanszékén egyetemi docens, Konczosné dr. PhD Szombathelyi Márta meghívására tartottam előadást a Marketing Master képzésben résztvevő hallgatók számára, a Telemarketing és a PR kapcsolatáról.
         
      • Az egészségügyben a nem reklámozható termékek promotálásához készített komplex direkt marketing kampányról megtartott előadás anyaga a ,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XV. Országos Konferencián.
         
      • Marketing szakmai előadás a direkt marketing és ezen belül a telemarketing, mint összekötő, "híd" szerepéről az online és az offline marketing kommunikációs eszközök között.
         
      • „Asszertív kommunikáció álláskeresőknek” „Munka GYES után” a Szülőnavigátor által szervezett konferencián megtartott előadás anyaga az asszertív kommunikáció alkalmazásáról írásban, személyesen az aktív álláskeresés során.  Álláskeresőknek útmutatás az önéletrajz, motivációs levél megírásához, az állásinterjún való kommunikációs helyzetekhez.